tisdag 6 augusti 2013

8 veckor

Hm bara åtta veckor kvar till Lidingö 15 km som jag ska springa med/för Svenska Downföreningen. Löparformen är allt annat än bra. Det känns som att jag måste göra en rejäl uppryckning om loppet ska bli roligt och inte enbart en pina...

Förra året var riktigt trevligt, bodde på hotell med Jessica och Camilla från Hjo, även Christina dök upp. Alla har vi varsitt barn med downs. Mina fina ds-mammor :)





Det var perfekt löpväder, nästan för varmt inne i skogen. Om jag inte minns fel sprang jag på 1:22:nånting. Det blir svårt att slå i år. Tiden i sig är väl inte superbra men det är ju rätt backigt och med tanke på att jag var rätt otränad löpmässigt även förra hösten så är den väl ok antar jag.

Löpet idag gick bra men det var ju bara en femma på Björnön och det kändes i knäna mot slutet. Hm, finns lite att jobba på...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: