måndag 19 augusti 2013

Ettaplättare

Överallt har man sett det, på Facebook och på instagram, alla bilder på ungar som börjar skolan. Å här kommer min ;)





En nöjd och glad kille som hoppade in i busstaxin och en nöjd kille som hoppade ur en Volvo V70. Hoppas på samma tur imorgon! Jag har ingen aning om hur dagen varit i skolan dock men det löser sig nog snart med kommunikationen i hans bok, har inte fått nån information om hur det kommer funka än men jag har å andra sidan inte frågat heller :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

malin sa...

Fina Felix!! Kul att det gick bra:D

Jessica sa...

Åh vad kul att se honom!!

Anonym sa...

Jag hoppas han kommer trivas på sin nya skola :) Frågade Amanda idag om hon hade haft det bra i skolan och det hade hon, men sa hon jag saknar Felix. Så hälsa till honom så jättemycket från Amanda =) / Johanna Amandas mamma