onsdag 6 april 2011

Dagen i bilder

På väg till kiropraktorn! Tänk att det är så roligt att ta kort på sig själv! ☺ Men va sa han då....ja säg det, lite sne här och där och knak och brak och stretch och böj och betala! Tack och hej! Han trodde att mina problem med ljumsken skulle försvinna så jag liter på honom!


Nya skorna! Det blev ett par Asics som vanligt, dessa är fjolårsmodell och heter 1150, kostade 1300 kr men var nedsatta till 850 kr.


Tips på bra sport-BH, fanns i supersnygga färger. En variant var cerice och svart, riktigt läcker. Jag ska dock ha denna under den vita tröjan jag kommer "få" från Barncancerfonden då jag ska springa för dom på Göteborgsvarvet. Den var dyr, 400 kr men sport-BH:ar är ju dyra!


Kylspray och kinesiotejp. Fick tips om tejpen på en rehabsida på nätet, den används för att effektivt stimulera muskler och vävnader, behandla smärta, värk och stelhet samt leder och störningar i musklerna. Tänkte jag skulle klä in mig i tejpen innan Göteborgsvarvet för att inte få så ont överallt! />

Vårkänslor!!!! Ungarna sprang ut på baksidan när vi kom hem från dagis. Jack var alldeles galen och Felix var lika glad som vanligt över att skuggan följer honom överallt...



1 kommentar:

Jenny sa...

Lämna tbax dyra sport bhn och tejpa istället... ;) hehe Hoppas allt går bra och att smärtan håller sig borta!
Kram