söndag 3 april 2011

Den lever....

Fick hjälp av min iphone-nörd till vän sofia att få igång telefonen igen! Vips så vaknade den! Skönt!

Vi var på Felix gympa på förmiddagen, han var inte så jätteintresserad idag. Det började med att musiken inte var som vanligt och sen tappade han sugen och ville bara sitta i ringarna och gunga med benen eller tränga sig före i kön eller gömma sig... Ja ja, man kan ju inte vara på topp jämt!

Idag låg pappan hemma och var tröttmössa efter att ha varit ute med grabbarna igår så jag, Felix och Jack åkte själva! Jesper satt i källaren och spelade ps3 och var nog rätt nöjd där han satt, typ halva dagen...





Jag känner att det är dax för lite mammatid snart igen! Var länge sedan nu!

5 kommentarer:

malin sa...

Köp en gitarr till mig du,det blir toppen! Har kollat ut några jag skulle kunna tänka mig, kostar mellan 2-4 tusen...... :)

Anonym sa...

Åhhh,
Den mammatiden hakar jag gärna på;)!!
/iFåne

linnea sa...

Fin bild på dig:)

Marica sa...

Mammatid är bra :) Fin bild på dig!!! Hoppas ni får en bra vecka!

Marica sa...

Ha Ha okej ja mcjackan är säkert i säkert förvar i Fredriks garage, jag har ingen aning faktiskt.. men vet att han prata om den någon gång när J skulle till er... Ja Ja antar att ni kommer ner i sommar så kan du få den då :)
Kram!