fredag 30 september 2011

Kakkalas

Svårt ord va? Kak-kalas!

Blev spontant överbjudna på kvällsfika till Elisabeth och Micke. Hon hade bakat stora "Chocolate chip", undrar om det ska vara ett S på slutet på chip, eller blir det CHIPS då :) Hur som helst var de supergoda å jag blev proppmätt på fika för typ fjärde gången idag....


Zzzzzzzzzz.................

Tidigt imorgon bitti när ni ligger och sover går jag en lång morgonpromenad, är ändå värdelös på att sova!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas vi ses;)! Jag kom precis hem..... Lite vätske-brus så är det nog lungt:)!!!! Hehe....
/sofia

Skolgatan sa...

Fluffet blev gott,inte som paj eller kakor men jag som inte äter sånt fick lite chokladpudding-känsla:)

Skolgatan sa...

Idag testade jag att göra fluff och så smälte jag lite 70% choklad och blanda i,det du var himmelskt:)