tisdag 27 september 2011

Kvällspromenad och nattmacka

Det blev 8 km promenad med Sofia. Vi hann några varv runt samhället... Man vill ju ogärna dra ut på cykelbanorna på åkrarna nu när det är så mörkt!


Längtar tillbaka till Idre där man fick paj i tid och otid! Äh ska sluta tjata nu om den där pajen :)


Felix är så jädra krånglig att få i säng, han lägger sig ju inte förrän jag lägger mig. Somnar aldrig i soffan eller liknande utan väntar på mig. Är jag borta en hel kväll duger pappa. Han är tack och lov lättväckt så det gör inte så mycket om det blir lite sent.


Då han vägrade äta något tidigare ikväll var han givetvis hungrig när jag kom hem med hans favvo-bröd, klockan var dock sent.... Hm...

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Det var skönt i Idre! Vad min(ebbas) kille ser trött ut.