måndag 12 september 2011

Tips

Spela badminton med ballong! :) Fick ett bra tips på Felix Upp- och Nergympa i söndags! Felix var riktigt duktig även om han just här kör någon variant på innebandy :)


Annars då?

Har varit hemma med Felix och jag idag och även imorgon. Felix har varit snorig men är bättre. Imorgon ska vi förbi dagis och träffa logopeden eller iaf Felix ska träffa henne. Återkommer ang det!

Jag har varit på föräldramöte på Felix dagis ikväll, det gick bra. Elisabeth och jag gick en sväng efteråt och sen gick jag hem och åt några Hallonkransar!

God natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny sa...

Va bra, ska vi testa! har massor med ballonger drällandes här just nu :) Vi trotsade snoret och gick upp hela familjen i söndags för att fara på gympan, men Agnes var helt sänkt...varit hemma idag oxå... Går troll i vår gympa premiär :(

Jenny H sa...

Det kan ju va lite kul! Badminton med ballong!

Hoppas nu inte att du blir sjuk till torsdag bara.. Jag försöker att inte hosta och nysa så mycket på Jessica när vi ses :)!

Ha det gott o tack för grattishälsningen!

Kram!