lördag 3 september 2011

Tjejmilen 2011

Nu är vi på tåget hem. Vi snabbade oss till stationen och hann precis med tåget! Det är och var så jävla varmt!

Loppet då! Vi stod i första startledet tillsammans med Isabella Andersson. Ha ha vi gjorde visserligen det men hon sprang liiiiite snabbare än oss :) Isabella vann på 33:25 min!


Före loppet! Taggad och pigg!
Efter loppet.... Trött och helt slut!


Det var hemskt varmt, usch för löpning i värmen, det är så jobbigt!

Starten gick och jag kände direkt att det skulle bli jobbigt. Banan skulle vara ganska flack men det var den inte tyckte vi, rätt många backar även om det var relativt lätt lutning. Vid 4 km var jag trött, vid 6 km höll jag på att dö sen hände något och jag fick lite ork och sen gick tankarna till att det bara var "ett varv i spåret" kvar. Kunde dra på lite extra på slutet och landade på hyfsade 47:25 (5 km 23:36)!


Ostkakan satt fint! Saknade dock grädden :P

Nu sitter vi på tåget och hoppas att våra män har styrt upp en grillkväll....

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: