tisdag 6 september 2011

Micrat hårt bröd

Eller heter det möjligen micrat hårdbröd? Ja ja hur som helst så är det min nya grej! Man micrar brödet i ca 15-30 sekunder, låter det svalna och sen äter man, brödet blir knaprigare och får en annan smak!

Fick ihop 10 km ikväll, först 8 km promenad med Elisabeth och sen 2 km jogg runt kvarteret för att få ihop 10 km, tröttnade alltså på att gå "all in" och joggade lätt istället! Ska tillägga att jag gick 500 m innan jag började mätningen.


Felix var vaken som jag misstänkte och ville ha en nattmacka!


Själv drack jag en halv Allevo som vi fick efter Tjejmilen i lördags.....


......och sen micrat hårt bröd med keso och curry!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenny sa...

Micrade många hårdmackor "i min ungdom" med ost och cayennepeppar :) kanske dax prova igen...

Skolgatan sa...

Oj det låter konstigt:). Gött med långprommis!

Jenny H sa...

Hrm... Hur 17 kom du på idéen att micra knäckebröd?? Låter sådär men självklart ska jag testa! Med en gång faktiskt :)!