fredag 8 april 2011

After work-träning

Äntligen är snön snart, bara liiiite kvar på framsidan!!


Sofia och jag stack ut på Björnön för att springa. Hon skulle testa sin höft och jag min ljumske. Det var nästan fara för livet bland träden i denna storm :)


Har blivit beordrad att stretcha så det gör jag noga nu!


Vi började med att gå ett varv och sen sprang vi ett tillsammans, sen sprang jag två varv till och det kändes bra i höften/ljumsken. Kände lite på sista varvet men inte lika mycket som förut och inte på samma vis *LYCKA*


Enligt min gps-klocka är tre varv på Björnöns 2,5 km spår bara 6,9 km.... Hm något stämmer alltså inte! Enligt tiden som det tog att springa verkar det som att gps-klockan stämmer.


Nachostallrik, Gud va gott! Micke och Tony var hemma och fixade maten.


Sofia var duktig i spåret, jag fick bromsa henne så hon överansträngde höften direkt! Hon kan bli duktig på löpning så inom kort har jag nog en till konkurrent!



Inga kommentarer: