onsdag 27 april 2011

Blä vilken morgon!

Vaknade med huvudvärk och värk i nacken. Klockan var mycket och ungarna sov som grisar! Gick upp och kräktes (!!), det brukar jag aldrig när jag har huvudvärk. Funderade på om jag kände mig dålig som i sjuk....men nä så illa var det kanske inte när Bamylen hade gjort sitt. Ingen bra frukost hemma, bara ägg och det fick mig bara att må ännu sämre. Blev 1/3-dels äpple till frukost... Lägg därtill cykelhjälm på villovägar, trötta ungar, sen till jobbet (40 min), allmän röra....


NU har jag i alla fall fått frukost och kaffe på jobbet och det känns bättre!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Men fy,skönt att det verkar gå åt rätt håll. Hoppas det inte blir nått värre. Kaffe är bra,lindrar det mesta:).

Miss you too

Jenny H sa...

Stackare... Såna mornar borde förbjudas! Kaffe? Hem, låter snarare som att du behöver fitline :)!

Krya på dig nu!
Kram!