lördag 2 april 2011

Gräsänka

Dagen började med en bra frukost och sen en timmes promenad. Jesper har fotbollsmatch både idag och imorgon så vi har bestämt att vi tar varsin match. Min tur idag att stå och frysa på Branthovda!


Jesper, som dagen till ära oxå fick vara lagkapten, lyckades göra ett mål och fick då visa sin nya målgest! :) Riktigt snygg faktisk! Ha ha... De vann matchen med 3-2.


Micke har stuckit iväg på paintball, bad och bastu och en kväll med grabbarna! Jag har försökt bringa lite ordning här för snart kommer Ingela med sina tre barn. Kanske skulle ha städat efter att 6 barn har lekt klart :)


Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Malin sa...

Så roligt att se alla bilder på dig och inte bara på barnen. Ska också bli bättre på att bjuda på mig själv.

Tack för vagntips. Jo de verkar vara helt gigantiska de där vagnarna, kommer att vara helt kört i min lilla bil. Jag är glad om bugaboounderredet går in i bagaget. Men det får lösa sig, vill helst ha kvar bilen ändå. Hade absolut behövt promenera mer så det kan ju vara en anledning =)

Kram Malin

Skolgatan sa...

Heja Jesper! Skönt med grabbfritt:). Kram

Skolgatan sa...

Ok gubb-fritt:)

Jenny H sa...

Hello!
Ja jag är inte heller så haj på sånt där... Just nu håller mannen på att fixa i ordning den till mig :)!
Jag fick ge 5990:- för min, en 16GB. Så det skillde ju endel... Kartongen va fin! Yttepytte liten ju!

Nu ska här tvättas och packas upp!

Kram!

eve99 sa...

Jag såg er när jag var där och träna innan Jesper spela match!

///Eve