söndag 10 april 2011

God morgon!




7 km morgonpromenad, skön start innan jobbet! Folk tror att man är knäpp men det handlar om prioritering och att uppnå sina mål. Lite knäpp är jag nog förresten men jag gillar't!


Tog med mig ungarnas overaller ut från dagis som liksom bara hängt kvar. Inga sånna mer kläder nu! Tog även hem blöjorna nu när han inte längre har blöja på dagis, det är så roligt att det fungerar så bra. Håller tummarna för att det fortsätter! De har en liten förpackning kvar vid nödfall.

På em är det möte med rektorn på Hökåsensskolan! Vi ska prata lite framtid, spännande!

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Du är inte knäpp,när man kommit in i träning är det svårt att hålla sig ifrån det men har man kommit ifrån är det lika svårt att komma tillbaks...

Vad duktig han är! Vi har blöjor på dagis även om hon inte brukar ha men ibland är hon fisig eller bajsat lite och då är det tryggt med blöja:).

Ha en bra dag!

Nathalie sa...

jag vet inte riktigt vad jag har för mått där jag är smalast. mäter inte där när jag kollar mina mått. jag är mer intresserad av nedre delen av magen där det oftast är lite mer hud än vad man vill. och där hade jag mått på 75cm sist jag mätte mig för typ 2 veckor sedan. så jag borde ju vara mindre än det där det är smalast. När jag är färdig så får jag köra en mätning på den smalare delen av midjan bara för att se :)

haha ja tänk vad kul vi skulle ha. lite tråkigt att man inte bor i västerås längre, annars hade jag mer än gärna promenerat med dig!