måndag 20 april 2009

Besök hos sjukgymnasten


Felix var på topp imorse när vi var på hab för att träffa sjukgymnast A. Han visade hur fint han kunde gå på tå och hur bra han kunde klättra. Han fick prova en sparkcykel med tre hjul som han nästan klarade av, en sån får vi ta och skaffa! Han tyckte dock att spegeln bakom gardinen var roligast och stod där och spexade. Innan jag gick berättade A att hon skulle gå på teckenkurs! Bra att hab-personalen får den möjligheten, har reagerat på att vissa inte kan. Jag gick tidigare eftersom jag skulle på utbildning som pågår hela denna vecka. Felix, Micke och A gick ut i lekparken för att titta hur han rör sig ute. Ha en bra dag!

1 kommentar:

Suzy71 sa...

Det ser ut som att det är full fart på Felix. M a o så är han väl pigg och kry nu. Skönt! Själv ska jag till hab för sjukgymnastik och habplan på torsdag. Spännande! På fredag är det bad men ingen som leder. A ska på kurs så M kommer vara med i vattnet och se'n är det fritt att göra vad man vill. Bra för er att veta tänkte jag. Vi går dit om inget annat inträffar. Ha det bäst! Kram Sussie