torsdag 9 april 2009

Fy vilken karaktär....

Idag har varit en bra dag! Iaf om man tänker på vad jag gjort och inte vad jag ätit! Eller det beror ju på vad man tycker, jag tycker jag ätit på tok för tokigt! Men va sjutton det är ju påsk och snart måndag igen! Fast jag mår ju inte särskilt bra av att äta så här mycket gott, ju kanske för stunden förresten. Sen blir jag proppmätt, uppsvullen, ont i magen.... Jag mår inte dåligt som i "dåligtsamvetedåligt" utan mer fysiskt. Som man bäddar får man ligga. Varför lär man sig inte? Jag har iaf grundat bra inför morgondagen då vi har en påskmiddag med tillhörande bus med min systers familj och mina föräldrar. Alla ska sova kvar och vi har laddat upp med mat och lekar. Det bästa barnen vet är när vuxna leker, som Alfons skulle ha sagt!

Idag har Maria varit här med sina grabbar. Jag tänke att hon stannar väl ett par timmar men det blev sex timmar! Jätteroligt, vi hade så mycket att prata om, det händer mycket på ett år! Vi hann fika två ggr, äta lunch och vara både ute och inne.

Nu har jag ätit en massa godis, trimmat kvasten och satt på sjaletten, tänke åka nu, vi ses! Håll till höger!