tisdag 23 juni 2009

Dålig planering

Sitter och väntar på att torktumlaren ska bli klar med våra nytvättade sängkläder. Meningen var att de skulle torka ute i det sköna sommarvädret så det luktar så där härligt men tvätten glömdes bort så det fick bli tumlaren istället. Är så trött så det svider i ögonen.

Vi har ikväll varit och ätit hos min syster, grillat med färskpotatis, lika gott varje gång! Kör just nu någon LCHF-variant med lite extra kolhydrater...., vilket kommer resultera i en viktuppgång :) men va sjutton, jag har ju semester! Jag cyklade dit med cykelkärra med de två små och Jesper cyklade på sin cykel. Det är ca 5 km till min syster, han var jätteduktig och gnällde ingenting förutom när kalsongerna hade fastnat i stjärten :) På hemvägen åkte Jack och Felix med Micke i bilen och jag och Jesper cyklade, vi slog "dit-tiden" med nio minuter!

Jag skulle ha tagit en promenad ikväll med Sofia men de två små ville aldrig somna så hela kvällen nu blev tokig så jag kunde inte följa med!

Imorgon ska vi till lasarettet med Felix för att få ett utlåtande ang att reducera mandlarna, det kan bli spännade! Eller inte....

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Lycka till med Felix idag. Synd att du inte hann hänga ut lakanen,det luktar ju så gott!

Kram