onsdag 24 juni 2009

Operation!

Hemkomna från Öron-näsa-halskliniken med bra besked. Felix ska få ta bort halsmandlarna, skrapa polyperna och få nya rör, en helrenovering alltså. Läkarbesöket var över på 15 min och det var inga problem alls att få våra önskemål genomförda. Det var t o m läkaren som föreslog skrapning av polyperna och nya rör. Felix ena plaströr sitter på plats men det andra, precis som jag befarade, satt löst med fullt med vax kring sig. Vi var tre personer som fick håll i Felix för att läkaren skulle kunna titta i öronen på honom, jobbigt men nödvändigt!

Kanske skulle va nått, en helrenovering, förstora brösten, fettsuga låren och bleka tänderna! Äh, jag lägger mig i vassen istället!

5 kommentarer:

Linda sa...

skönt att det gick bra hos läkaren!

Haha, ja en helrenovering vore inte fel, vart kan man beställa en sån?

Pillan sa...

Vad skönt att det blir som ni vill med operationen!
Och den där fettsugningen lät ju lockande...;-)

Anonym sa...

Jag tänkte göra en halvrenovering ikväll. Det blev bara en dusch. Orkade inte fila fötterna, peela benen och smörja, det får bli en annan gång den här gången med....

stina sa...

ÅÅÅ va skönt för honom,min carro tog bort sina för en vecka sedan

ylvisen sa...

Ja det känns jättebra, ska bli intressant att se om det blir någon skillnad!