torsdag 25 juni 2009

Sommarläger

Nu har vi fått programmet för sommarens läger som vi ska åka på. Mamma- och pappakvällar, upp- och nergympa, familjefest, karlstadmodell, syskonaktivitetet, teckenkurs osv. Låter jättebra och det ska bli kul att åka iväg! Vi har betalt lägret så det är klart, känns skönt! Fondpengarna vi fick har kommit även om de försvann lika fort.... Det är så skönt när saker och ting fungerar! Lägret anordnas av svenska downföreningen och vi ca 20 familjer som ska åka.

Idag har vi häckat en stund hemma hos Eliabeth, Emma och Alex. Ingen av mina barn ville bada i Alex pool utan letade mest flyktvägar. Bredvid deras hus finns Hökåsens största lekpark och på framsidan har de en studsmatta så det var kanske befogat att försöka rymma. Inte lika spännande att lyssna på två tjattrande mammor som dricker kaffe och äter choklad med blåbär i....

Sen var mina föräldrar ut en sväng och passade de små så jag först fick åka och träna och sen följa med Jesper på hans fotbollsavslutning. Micke kom hem sent pga jobb. Tack snälla mor och far, igen!

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Skönt att det är färdigt för sommarläger.

Vad bra att det löste sig fint med Felix mandlar och öron också,utan tjat.

Nu ska jag städa så jag kan njuta av solen sen.

Kram!