måndag 8 juni 2009

Ledig måndag

Jag blir lika förvånad varje söndagkväll när jag kommer på att jag är ledig dagen efter, har liksom inte lärt mig det! Fast det är inte många lediga måndagar kvar nu innan det blir jobb varje dag men snart är det semster med sex veckor ledigt, härligt! Jag har bara sju jobbdagar kvar, går på semester efter midsommar.

Jag och Jack har varit och lämnat Felix på förskolan och Jesper på skolan. Än så länge skiner solen men det skulle bli sämre på em så vi får väl passa på att njuta nu!

Ska röja undan i köket och fixa lite grejer som legat för länge, det är så stressande med papper som ska iväg och samtal som ska ringas. Tänkte passa på att springa en sväng oxå, min pappa skulle komma ut och vakta Jack en stund, tack pappa igen....!!

I veckan är det Felix första besök på datateket på hab, logopedbesök och skolavslutning för Jesper. Han längtar efter sommarlov, det låter så härligt, sommarlov!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Marica sa...

Sommarlov ja det ordet klingar gott i öronen :-)

Halsfluss här då.. första gången något av mina barn har det.. så nu blir det ingen mer skola för Jacob den här terminen men på skolavslutningen på torsdag ska han gå om han orkar det vilket jag tror att han gör, det märks inget märkbart på honom!

Njuuuut av din lediga dag! Här är det kallt idag, burr.. tråkigt!

Kram