torsdag 30 juni 2011

Bra idé, trodde jag...

Ensam med barnen och varmt! Vi bor ju granne med Gropen så jag tänkte att vi går dit och leker lite i vattnet och kastar lite sten!


Det visade sig dock att Felix var mer vild än tam och skulle absolut rakt ut i vattnet och gärna ha vattnen till hakan.... Försökte ett tag att locka bort honom men insåg rätt snart att det var kört! Ur med telefonen och nycklarna ur fickorna på kjolen och sen var det bara att hänga på. Unge! Fick gå hem i blöta kläder, tur det är varmt!


Se så fint alla badgäster har gjort! Å va bra att de tömmer soptunnorna varje dag...


Jack blev totalt tokig när vi skulle gå från Gropen, Felix skulle bara tillbaka i vattnet igen, jag höll på att inte komma därifrån! Aldrig mer säger jag! Men han var duktig att gå uppför backen själv och tur var väl det!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

linnea sa...

Nej,vad jobbigt!
Kanske jag kan följa med någon dag och hjälpa dig,så kanse det går bättre!
Kram

Anna sa...

Jag avundas dig inte, och det är så oerhört skönt att höra att det finns fler som har den typen av problem... Och då har jag bara två killar.
Kram!

Sara sa...

Ja jösses, man tycker det låter som en toppenide och sen blir det bara kaos. Känner igen det såväl...

Skolgatan sa...

Oj förlåt,känns som det var min ide. Men ta på dig badkläder och Felix kan ha armpuffar så gör du ett nytt försök,han var ju duktig i backen:).

Snart går bilen mot Ullared!

Jenny H sa...

Ojojoj... Jösses! Blir svettig bara jag läser det!

Kram på dig!