torsdag 2 juni 2011

Trodde aldrig det skulle hända...

Att jag skulle springa milen 2-3 ggr i veckan var för mig för ett par år sedan helt otänkbart! En mil var alldeles på tog för långt! Nu, efter mycket träning, springer jag en mil utan större problem. Riktigt skönt är det oxå och bra för vikten!

Idag sprang jag över norra Hökåsen och upp vidare på åsen, ner vid Myrbygår och sen över Kvarbacken, genom Tillberga och sen cykelbanan hem. Milen gick på 51.30, sista 2,5 km var motvind och till sist Gropenbacken... Joggade ner sista 500 m och sen stretch och en proteinshake.


Denna tröja köpte jag på mässan dagen före Göteborgsvarvet. Det är en New balance och kostade 250 kr, passar ju mina turkosa skor utmärkt oxå!

På eftermiddagen blir det bio med Jesper och hans kompis, vi ska se Hur många lingon finns det i världen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Linda sa...

Du är superduktig! Jag har helt tappat suget för löpning, cykling is da shit ;) haha.

Körde 13 mil idag på 4,30. Vi stannade vid alla 3 vätskekontroller så totala tiden blev 5 timmar. Det är en otroligt social sport!
Var filmen bra?