fredag 10 juni 2011

Logistikproblem

Dagen har gått i ett! Innan vi ens kommit fram till hur vi skulle lösa dagen hade vi tröttnat...


Jag fick cykla till dagis och efter att ha dumpat barnen lämnade jag cykelkärran hos Bettan för att sen cykla till jobbet. Från jobbet direkt till Mickes kusin Elias som tog studenten, äta en massa gott i 100 graders värme. Micke hade hämtat barnen på dagis och lämnat dom hos Bettan. Sen efter maten hos Elias åkte han till Skultuna för att fixa inför sin systers bröllop som är imorgon!! KUL! Jag cyklade hem till Bettan och kopplade på kärran och i med barn och sen till ICA, in där och härja, hade lovat Jesper lite chips men det blev även godis och glass... Det var lugnast så om ni vet hur det kan vara att gå in med tre barn på ICA Hökåsen en fredag...


Barnen somnade nu 22.30, alldeles för sent men vilken kväll det varit!! Skönt!


Kläderna till imorgon är klara, jag har plockat undan och grejat lite. Mina föräldrar ska sova här imorgon och ta hand om min och syrrans barn. Imorgon måste jag oxå ner på stan en sväng och fixa ett par saker men vigseln är inte förrän kl 16 så det blir nemas problemas! Micke ska iväg på förmiddagen och ordna det sista inför bröllopsfesten, han har äran att vara toastmaster!


Vila, kan vi göra en annan helg!



En bild från mitt bröllop 2007!




1 kommentar:

Skolgatan sa...

Roligt med bröllop! Hoppas vädret är fint,här har vi haft regn sen jag skrev om det,nu vill vi ha sol igen...

Verkar ha haft fullt upp.

Snygg brud på fotot<3