lördag 25 juni 2011

Efterlängtad promenad

Förra veckan tog jag mig fram 6,7 mil, varav ca hälften löpning. Denna vecka blev första turen idag lördag! Det beror ju dock inte på lathet utan pga halsont. Ca 5 mil back och ett större intag, men ack så gott, känner jag mig som en ballong :)

Väl hemma tvingade vi i barnen medicin, sen sov vi en timme framför varsin tv-apparat och med varsin unge... Jesper stannade i stugan och kommer snart hem med mormor och morfar. Sen gick jag långa Hubbo-rundan ensam i lagom fart för att känna efter hur jag mår och jag mår bra men är inte redo att springa igen! Fick lite regn på mig men är glad att jag slapp ovädret som nyss drog över här....











Ven bryr sig om regn och promenader när man kan ha en glasspinne mellan tårna och sitta 1 m från tv:n och kolla på Musse Pigg?

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Haha! Vilken skön stil :)!

Bakelserna var enkla... Ett lager med jordgubbssylt och ett med vaniljkräm! Ruskigt enkelt men ruskigt gott!

Kramen!

Skolgatan sa...

Ojäklar vilken mörk himmel! Söt Felix,det är Ebbas grabb det:)