tisdag 7 juni 2011

Möte med förskolan

Idag har jag varit på möte med enhetschef och Felix två resurser. Vi pratade om hösten och hur vi skulle gå till väga. Vi bestämde att jag skulle höra av mig till hab för att ta hjälp av specialpedagog och logoped och höra vad de har att komma med, sen var det lite småsaker vi skulle ordna men jag orkar bara inte dra det här just nu! Luften har gått ur mig och jag blev helt slut!

Har förberett inför morgondagen då vi ska ha en liten träff med jobbet i en lokal ute på landet efter jobbet där vi ska laga 3-rätters tillsammans och dricka lite vin. Ska bli kul! Jag har handlat och planerat vad vi ska äta. Det låg mer jobb bakom än vad jag trodde bara så nu är jag slut som artist!

Ska ta med mig ungarna och gå och sova. Micke och Micke kollar på fotboll i källaren!

5 kommentarer:

Skolgatan sa...

Du får dela med dig av uppgifterna:). Vill höra mer om mötet en dag när du orkar. Sov gott!

Marika sa...

Det kan vara tröttande med alla möten hit och dit... ser inte fram emot hösten då det ska påbörjas en basutredning inför skolstart. Då lär det bli mycket möten och besök hit och dit!

Kerstin B sa...

Vi hade möte igår. Det tar otroligt på krafterna som du säger men det leder förhoppningsvis till något bättre. Vi hade dock psykologutredningen att luta oss emot för att få ett bra underlag för extra stöd för Clara. Hon har idag ingen egen resurs förutom ca 1 timma efter lunch då hon har jobbarstund. Dock hjälper inte jobbarstunden att lära sig ta sig in i en lek tex. Det sociala måste ju oxå jobbas på. Lycka Till!

Kerstin B sa...

Vi hade möte igår. Det tar otroligt på krafterna som du säger men det leder förhoppningsvis till något bättre. Vi hade dock psykologutredningen att luta oss emot för att få ett bra underlag för extra stöd för Clara. Hon har idag ingen egen resurs förutom ca 1 timma efter lunch då hon har jobbarstund. Dock hjälper inte jobbarstunden att lära sig ta sig in i en lek tex. Det sociala måste ju oxå jobbas på. Lycka Till!

malin sa...

svar: vi var i söderbärke i dalarna där det ligger ett kollo som västerås kommun äger eller något sånt. det är typ kollo där på somrarna men man kan hyra det innan sommarlovet börjar:-)!