fredag 9 mars 2012

10 km

Sprang via Anundshög hem från jobbet. Stannade och drog ut benen halvvägs med lät klockan stå. Milen landade på 53:30 min vilket jag ändå är nöjd med med tanke på stoppet och uppehållet från löpning och två förkylningar på det. Jobbigt med allt grus och jag längtar tills de sopat!


Ang inlägget nedan fick jag nyss veta att åtminstone en tjej från Felix avdelning kommer följa honom till förskoleklassen till hösten, så roligt!

Sen måste jag rätta mig då Felix flyttades som ensam kille till sin nuvarande avdelning, alltså inte ensam utan separerades från de andra killarna som flyttades till en annan avdelning. Han flyttades tillsammans med tjejerna, så var det!


Shit va skönt me fredag! De trummar vi på!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Linda L sa...

Hallå! Nu har jag hittat hit tack vare Elisabeth. Albin hälsar att till Felix att "han ser riktigt cool ut med trummorna"! Kram Linda

ylvisen sa...

Hej Linda!

Välkommen ;) Ha ha han skulle se honom spela oxå, han är grym!

Kram