söndag 18 mars 2012

Backintervaller

Jesper skulle ha följt med mig på promenad men på cykel, skickade dock hem honom efter 1 km då det bara var gnäll. Gick själv med bok i öronen bort mot Näs gård med alla hästarna, Kvarnbacken, Tillberga. Stötte på en gammal jobbarkompis och fick sällskap en bit.


När jag kom till gropenbacken slog jag till med 10 backintervaller, liksom helt oplanterat = inte lika jobbigt, ingen ångest! Först upp.....


....och sen ner. Det tog 35 sek att springa upp.





Väl hemma och 13 km senare möttes jag av mina småkillar!





Perfekt start på en söndag! Nu lunch och sen en sväng till Mickes mormor och morfar, följt av Felix innebandy kl 16.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Always want runnerlegs! sa...

Idag är du grym!! Härlig dag och fina bilder :). Kram

Always want runnerlegs! sa...

Alltså du är alltid grym men vad jag menade var självklart extra grym!!

ylvisen sa...

Ha ha tack snälla!