tisdag 6 mars 2012

Shit va jobbigt!

Trött i benen efter gårdagens gym gav jag mig ut på en löptur, tanken var 10 km. Sprang 5 km på långa Hubborundan och sen tillbaka ner på korta Hubborundan över gärdena vid kyrkan. Tung i kroppen, ont i benen, inget flås, nä turen var ingen höjdare alls! Begav mig hem och landade på 8,6 km. Längre än vad jag sprungit på 3 veckor så det får väl vara ok ändå.

Det hjälpte inte ens att jag hade mina snygga 2XU kompressionstights! WTF liksom!





Efter maten blev det kaffe och 34 g mörk choklad! Summerar dagen bra med 890 förbrända kalorojder och bra intag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Christina sa...

WTF inte ens 2xu? Snygg är du iaf :) jag har 15km på springschemat imorgon. Får se hur det går efter slow start denna vecka.

ylvisen sa...

Nä inte ens med 2xu gick det bra! Huvudsaken man va snygg då!

Always want runnerlegs! sa...

Det kommer definitivt att gå lättare nästa pass och tusan, schyssta löparlegs du har bruden :)!

linnea sa...

Grattis i efterskott Ylva!!
Såg att mitt sms inte hade skickats iväg till dig nu:( kram linnea