torsdag 15 mars 2012

Sjukgymnast

Har ju haft ont baksida lår nu ett tag och det stör!! Lika bra att kolla upp vad det är!

Var hos Mikael Strandh på Klockartorpet. Hur som helst.... Rotation i höften, ett ben som är längre än det andra, "sättningar" i skuldran och nacken. Han fixade till allt ihop så när som på benlängden. Han stretchade, bände, böjde, tryckte, drog, knakade i hela kroppen! Blev mycket rörligare i höger benet/höften. Fick stretchråd och tips om att köpa 0,5 cm korkilägg till skorna, hann precis ut på Hälla och Din sko.


Fyllde även på förrådet med proteinbars, den klart bästa sorten Swebar, dock triggar de sockersuget...

God natt !

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

Bra att kolla upp eftersom du använder dina små ben väldigt mycket!

Christina sa...

Låter som exakt samma som jag:) jag fick ju (köpa) inlägg gjutna efter mina fötter, och det ena är högre än det andra.

Kram

Always want runnerlegs! sa...

Vad bra att du har kollat upp det och fått förslag på åtgärder :). Du, tittade i din kalender för lopp, jag är definitivt på vad gäller det där långa loppet, 32km..jag skulle ju ha återkommit till dig, men totalt glömt, det ska jag tusan träna för i sommar :).

Ha en fin fredagskväll, blir det fredagsmys med gottis eller ;). Stor kram!

ylvisen sa...

Linda: Ja det känns toppen, bara att sköta sig nu med övningarna!

Jag äter om gottis om du gört! :)

Kram