söndag 1 april 2012

Hej karaktär!

Karaktären, var tog du vägen?? Jag har vanligtvis bra karaktär när jag vill, nu vill jag men har noll karaktär! Hur löser man det? I mitt fall inte alls utan man äter allt gott som finns! Vissa dagar kompenseras det upp med en 20 km löprunda men inte idag.

13-års kalas på eftermiddagen hos min kusin, goooood tårta å gott annat fikabröd! En promenad hem från Tillberga som förlängdes med långa Hubborundan, förbrände väl knappt ens bullen jag åt:)


Så himla bra att det är måndag efter varje söndag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Suzan sa...

Ser sjukt gott ut!!

Skolgatan sa...

Måndagar är ju bra;)

Always want runnerlegs! sa...

Hahaha, du är bara för söt! Tårtan såg dock så god ut och det var ju frukt på, lite nyttigt där ;). Kram

ylvisen sa...

Ja men va bra, då gjorde det inget att jag tog två bitar....

Kram