måndag 9 april 2012

Lite löp

Öh.... Har fastnat i soffan, arslet är för stort, det går inte att komma upp!!! Blä vilken ätarpåsk! Ja jag vet, påsken är bara en gång om året men varje dag är bara en gång om året... Alltså bör man äta som om varje dag vore den sista.... Eller inte!

Det blev inget löp i Idre, fanns inte tid. Vi åkte till Idre fjäll efter frukost och var inte hemma förrän 16:30, då blev det mat rätt snabbt, vin, efterrätt, bastu och sen blev det mörkt och massa godis.... Jäsp!!








Idag stack jag ut på påskhelgens första tur, lång-Hubbo + 1 km (totalt 8,3 km) i 5:15-fart. Kändes rätt ok men var som ett dallrande fettoberg!! Nice väder!

Jack spelar tv-spel, Felix tittar på tv uppe och de andra är på fotboll. Jag måste gå upp och städa/plocka lite, finns alltid att göra ju... Ligga på soffan är något jag typ aldrig gör. Hm!

Ikväll vankas det lite handbollsmatch! Kul trots att det verkar vara lite manfall! Skit!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Ligg på soffan du! Kul med handboll,synd jag inte bor närmare för då hade jag kommit och hejat:).

Kram!