fredag 20 april 2012

Sjukgymnasten

Usch vilket skitväder! Då bankomaten var stängd på lasarettet tog jag vägen förbi Ica Skiljebo, där kunde bankomaten inte läsa mitt kort.... Kom fram dyngsur, hade som tur var överdragsbrallor och regnjacka....

Ja hur gick det då? Nacken fixade han till direkt, inga problem! Han gick igenom ryggen och höften och slutligen min onda vad. Jag hade en liten inflammation i vaden sedan min överansträngning förra veckan när jag sprang 20 km x 2. Stretch, Voltaren, massage av triggerpunkter, inga 20 km-vänder på ett tagm en för övrig KÖR!!!

En extra sväng ner till Ica Viksäng för att ta ut pengar, tillbaka till Klockartorpet och sen till jobbet. Blöt, kall, hungrig men bra känsla i kroppen! Rekommenderar Mikael Strandh om du har problem!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: