fredag 13 april 2012

Sockertrigg till kaffet

Gick till akuten på eftermiddagen och slank in på Apoteket och köpte en bar till kaffet på em. Den är supersöt och god men triggar suget förstås! Den innehåller 110 kalorojer.


Nyss kommit hem från jobbet. Felix vid tv:n som vanligt, Jack i källaren vid ps3. Jesper och en kompis är också i källaren med Jack.


Ska ner på stan ikväll med jobbet och fira Catta som fullt jämt. Tänker inte skriva var vi ska för jag antar att hon har koll här :) Ska slänga i mig en talrik med havregrynsgröt nu för annars dör väl jag eftersom jag inte får mat förrän säkert 20:30! Köpte Stevia strö för några veckor sedan. Det påverkar inte blodsockret och ger inga kalorier. Det är gjort på örten Stevia rebaudiana som har använts som sötningsmedel i många hundra år. Innehåller 0 kalorier!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Har jag också köpt men inte använt än..

Marika sa...

Jag köpte Canderel Stevi... Smakar bra! ;)