lördag 30 juni 2012

10 km done

Känns i benen att det var ett tag sen jag sprang 10 km eller längre. Dessutom har jag ett Factorpass i benen där vi körde tunga Romanian death lift, typ marklyft där tyngderna på stången aldrig nuddar marken.... Malin och jag skulle ju köra en helt kravlös mil vilket vi gjorde. Med tanke på att det var 20 år sedan Malin sprang en mil så var vår mil på 58 min helt ok! Hon kämpade på superbra och man kunde inte tro att hon inte brukar springa 10 km, eller så har hon ett grymt pokerface :) Väl i mål kom vi fram till att vi faktiskt hade kunnat springa fortare eller hade kunnat fortsätta ytterligare 5 km men kände oss otroligt nöjda med vår tia :)

Egen fotograf med på löpturen!


Mina kompressionstights från 2XU, sköna, snygga och tighta :)


Syrran dök upp med 300 gram choklad, vinst från cityfestivalen, den satt fint med kaffe! Skönt att vara väl värd choklad även om det jag förbrände i spåret gick åt till chokladen :) That's life!


Alex är här och leker med Jack, de bråkar, skrattar, slåss och brottas... Ska dumpa dom hos Bettan nu och åka till jourcentralen med Felix IGEN! Örat rinner fortfarande, blir säkert mer antibiotika :(




1 kommentar:

Carina och Magnus sa...

Jag som precis fått mig en lektion i att detta inte är choklad utan en kaka kokosfett med ett förbistänk av choklad för att det kanske ska smaka lite gott. Läs på innehållet hur mycket choklad det egentligen är i denna massa. Sen kan man fundera på om det är CHOKLAS man köper ....