lördag 16 juni 2012

Lördag lördag lördag

Felix har varit på kalas idag, det var skoj. Han är ju lite krånglig dock. Flest skulle han inte gå in, men det gick bra efter en stund. Han ville inte vara med och leka, jag tror han tyckte det var lite för många barn (14 st). Han ville sen inte ha fikat men det visste jag så jag hade med mig en vanlig köpebulle :) När det var dax för skattjakt var det Nej tack! Tror inte han förstod vad man skulle göra. Han verkade nöjd att vara lite på sidan men när det var en halvtimme kvar på kalaset ville han gå hem vilket vi gjorde.


Har oxå jobbat i kiosken på Ängen idag när Jesper hade match, stod och kämpade mot kladdkakan :) Jesper var duktig och kämpade bra han med!





Vid 16 somnade jag som en stock på soffan.... När jag vaknade stack jag ut och sprang långa hubborundan (7,3 km), attans vad jag tappat kondis! Har nästan bara tränat crossfit senaste tiden, måste/vill lägga till mer löpning! Har ju några lopp kvar på min lista. Känns lite motigt nu när jag hittat en annan träningsform... Struntar i 3-milaren jag hade tänkt vara med på i augusti, det ska vara roligt att träna, inget måste!

God natt! Felix tycker gosedjur är för veklingar, han gillar kubbpinnarna mer ha ha!!



3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Å mysigt med kubbpinnar:)

Skönt att höra att du tappat kondis,dämpar min ångest lite;)

Kladdkakan såg gooood ut!

Kram

Sara sa...

Ja, var sjutton tog kondisen vägen? Sprang extra före passet igår, tog helt slut!! Kan man inte få allt på en gång ;-)

Bra där med kladdkakan, vi är ju svinbra på att inte ta av det goda nu, fast ibland, nångång är det ju tillåtet. Om 13 dagar ska jag äta mina älskade salmiakfiskar :-)

ylvisen sa...

Ha ha ja Sara, kan du hålla dig till några fiskar må du vara förlåten :)