söndag 24 juni 2012

Kåvepenin

En sväng till jourcentralen på Oxbacken resulterade i antibiotika vilket jag misstänkte. Tack och bock för att Maxi har "apotek" öppet till 22:00. Jag hade pratat med Felix innan om att vi först skulle träffa doktorn och sen köpa chips=MUTOR!! När doktorn kom och ropade upp Felix tittade Felix på mig och sa frågande: Doktorn? Ja, jag, ok, sa Felix :) Gick förvånandsvärt bra och hela besöket tog typ 10 min! Toppen!





Chips 21:30 mindre bra men funkar det med mutor och man minimerar gap och skrik får det vara ok! Nu återstår dock 5 dagar med gap och skrik i samband med medicinintag....

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vad skönt att det gick bra! Mutor är helt ok:)

Jenny H sa...

Längesedan jag kikade in här nu!
Har läst ikapp och kan konstatera att du är duktig som håller i din träning, äter sunt, firar midsommar i svensk anda och ger mutor aom förenklar situationen för både sig och Felix.. Jättebra att hitta ett sätt att göra sjukbesöken mindre plågsamma!
Håller tummarna för kommande dagar med medicin.

Kram!!