lördag 8 januari 2011

Sköööööööööööööön löptur!

Igår hörde jag på radion att det skulle regna här i Västerås och att det skulle bli sol på söndag. Hade tänkt jag skulle sprungit som idag men med tanke på vädret kändes det bättre på söndag. MEN kom inget regn så det var bara att ge sig ut! Skippade en tröja, tack och lov, körde bara med underställ och min "löpartröja" och långfjöll och löparbrallor. Idag fick det bli min favoritmössa eftersom den ändå var dax att tvätta ☺ Vindstilla och -4, perfekt!

Korta Hubbo-rundan två varv, runt vårt område och ett extra varv runt kvarteret = 11,5 km. NÖJD! Rejält trött i benen!

2 kommentarer:

Suzan sa...

heja!!!

Skolgatan sa...

Heja dig!

Här regnade det som mest när jag gick ut på promenad men sen hann det nästan frysa på igen innan jag var hemma,snorhalt.