tisdag 4 januari 2011

Öron och ögon


Det är nu ganska länge sedan Felix fick sina plaströr. Jag har funderat ett tag på om vi aldrig skulle få komma på ett besök för att titta om rören sitter kvar osv. Kilade in på öron idag och fick till svar att det var jag själv som skulle ringt och bokat en tid...ops! Vi skulle få en tid om ca en månad iaf. När jag ändå sprang omkring på lasarettet gick jag upp på ögon och avbokade tiden till ögon nästa vecka. Det är ingen idé att gå dit med Felix just nu och tro att han skulle vilja ta på sig glasögonen och leta efter katter på ett blankt papper... Förhoppningsvis är han mer medgörlig i vår och då har jag kanske hunnit fixa lite med hans glasögon så att de sitter bättre. Sen gick jag till akuten, dit jag egentligen skulle, och hämtade remisser!

2 kommentarer:

malin sa...

Jag vet inte om du har pratat med mamma, men jag åker ju på cup på torsdag & hela familjen hänger med så vi missar ju jacks kalas :( vi får väl fira honom i efterhand sen om det passar någon gång :)

och du frågade vad jag använde för tång till håret, och det är elins tång, vet inte vad den heter men jag vet att den är lila iallafall hehe.. det var typ precis en sån som du lockade mitt hår med fast lite tjockare, men elin sa att man kunde locka på olika sätt :)

kram

Nathalie sa...

så jävla skönt med träningsvärk!! riktiga brudar gillar det.haha :)