onsdag 26 januari 2011

Å ungarna bajsar och jag springer...

Börjar se ett slut på bajsandet här hemma så vida ingen annan insjuknar förstås.... Jack och Felix får dock vara hemma hela veckan och pigga på sig ordentligt. Jag har jobbat idag och ska jobba imorgon, vab fredag.

Sprang hem från jobbet, hade bra fart. Min närmsta gångväg är 5,8 km (hittade nyss den vägen, tidigare var den närmaste 6,3). Idag sprang jag dock över Finnslätten och den vägen blev 6,4 km, tog ganska precis 32 min = 5.05 min/km. Imorse gick jag över Stenby och den vägen är 7,5 km (jösses vilken omväg om man jämför med den närmsta (den vill man dock inte gå på vinter och mörker). Imorse fick jag sällskap till andra rondellen av Sofia, man tackar man tackar!

Tänkte nog gå imorgon bitti med, någon som vill haka på, jag går kl 6 :) ??


Gammal bild på Felix, han är precis så busig som han ser ut...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Var det du som sov när vi gick imorse? Var det inte till 2:a rondellen du fick sällskap kanske;)...?

Jag hakar på imorgon oxå:)! Går 6:00! Ses!
/Sofia

ylvisen sa...

Ja men va fan, jag glömde ju den nya rondellen, ändrar inlägget bums! Ses!

Jenny H sa...

Åh vilken härlig bild!
Full av bus ja!

Kram!

Sara sa...

Hurtbulle :-)

Hoppas ni andra klarar er från magsjukan...

Skolgatan sa...

Åh busFelix:)!