onsdag 19 november 2008

Fatta när Felix går lös på den här!

Farfar har pratat om att Felix ska få en trumma i julklapp och nu har hans önska gått i uppfyllelse! Jag har fått förtroendet av farfar att handla åt honom eftersom jag tyckte det var bättre att han la tiden på att komma hit istället för att åka runt och leta julklappar. Det blev ingen "my first drum" utan en riktigt vräkig variant med massor med funktioner. Okej den är kanske för lite större barn men jag tror nog att Felix och farfar får många roliga stunder med den. Ska köpa lite öronproppar till mig tror jag!

Jesper önskar sig nästan allt i katalogerna som kommer med posten men jag tror att han blir nöjd med det han får! Kan dock inte skriva vad han får här eftersom han kan läsa ;o)

Jespers monstruck-samling!

Inga kommentarer: