torsdag 27 november 2008

Morgonstatus

Detta har jag snott av Jessica i Hjo, http://www.skolgatan6.blogspot.com/ Jag har lagt till ett par "frågor".


Tid: 08:15
Plats: Köksbordet
Sysselsättning: Chattar med Daniella i Göteborg och kollar mejl och blogg
Lyssnar på: Nyhetsmorgon och Moraträsk i bakgrunden
Väder: 5 grader varmt, ingen snö
Humör: Lite trött men ändå vid gott mod
Morgonens outfitt: Oj, skulle kanske ha gått och bytt innan jag svarar... Svarta gamla mammabyxor som hänger i röven och en Bondelidtröja, schysst blandning!
I knät: Ingenting, hade Felix för en stund sedan när vi tittade på http://www.babblarna.se/
I handen: Kaffekopp
Stämningen: Ganska lugn, Jesper har åkt till skolan med grannen och de två små sköter sig
Aktivitet idag: Bad på habiliteringen
Barnen: Jesper är i skolan (förskolaklass), Felix sitter just nu här vid bordet och tittar på nyhetsmorgon på tv 4, Jack sitter på golvet och äter smulor....

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Vad kul med morgon-status:-)
Jag har ju inga speciella frågor utan hittar på lite för var dag..
Hoppas ni har kul på badet nu ska jag äta,lägga Ebba sen ska jag putsa fönster.
Kram!