onsdag 19 november 2008

Vibrationsträning och snö

Äntligen har jag hittat en träningsform som jag gillar och banne mig, det verkar fungera! Har fått lite nya muskler på armar och axlar, tro det eller inte! Det var egentligen mina föräldrar som började träna och jag bestämde mig för att prova. Fick med mig Elisabeth (som f ö har namnsdag idag, grattis) på en provträning. Daniel som är intstruktör hjälpte oss få ordning på kropp och maskin. Eftersom både jag och Elisabeth är föräldralediga och kan gå dagtid och träna så har vi ett s k kompiskort så vi tränar 2 för 1 så att säga. Vi passar på att träna medans Emma och Jesper är på förskolan respektive förskoleklass. De små, Jack och Alex, har vi med oss när vi tränar och det fungerar bra, de brukar sova när vi tränar på förmiddagarna. Idag tränade vi vid lunch så då var Daniel barnvakt när Jack inte ville sitta still längre, TACK för det! Vi tränar på Viksäng, ett lugnt och skönt ställe med trevlig personal! Läs mer om vibrationsträning på http://www.vibcenter.se/

Lunch hos mamma (grattis på namnsdagen), lax och potatismos, mycket gott! Jag sa inte att jag redan hade ätit soppa vid elva, ha ha, jo det gjorde jag faktiskt, åt bara lite! Kaffe och mörk choklad med sesamfrön efteråt!
Väl hemma hade det börjat snöa rejält!

Snödans?
Felix verkade vara glad över att det kom snö, han försökte blåsa på fönstret, vet inte om han försökte blåsa bort snön...

2 kommentarer:

malin sa...

jag har också namnsdag idag(H)
haha alla heter ju elisabeth:D!

ylvisen sa...

Ja, alla utom jag! Ha ha...