söndag 27 december 2009

Bio med Jesper

Idag har jag och Jesper varit på bio, Alvin och gänget 2. Han fick den i julklapp av mig och idag fick han egen tid med mamma :) Den var lite smårolig (somnade tio minuter men det har jag inte berättat för jesper).

Tanken är att jag ska gå en promenad snart med Sofia, vi får se om vi får till det! Vore skönt att komma ut men det passar så där med middag osv. Har inte rört mig på hela julen så det är verklgien dax! Det är mycket snö och ganska oplogat så vi får väl se kul det egentligen blir....

Felix har fått ett par julklappar jag tänkte visa men eftersom jag inte får igång mobilbloggningen får det vänta!

Imorgon är det dax för jobb igen. Micke är ledig måndag och tisdag och jag onsdag. Städfirman kommer imorgon. Jag fick städa själv dagen före julaftonen, hade verkligen glömt hur jobbigt det var att svabba golvet :).

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Testa att ta en bild och skicka precis som du gjorde innan,då får du nog ett svar att maila till en adress,sen hoppar det igång tror jag....
Skönt med ensamtid med Jesper:-)

Jag har vart ute på 1 timmes promenad nu,det var jätteskönt!

Kram

Linda sa...

Härligt med lite ensamtid med Jesper.

Själv har jag besökt Frille idag, det var skönt att röra på fläsket ;)
Kram kram

Marica sa...

Ska se den imorgon med två av grabbarna och kompisar!
Men ensamtid är alltid bra!
Kramiz