fredag 25 december 2009

Ylvisen +3 kg (juldagen)

Dagens siffra +3 kg
.
Äh, skoja bara men det känns så!
.
Julafton flöt fint, alla var nöjda och glada. Mickes mamma och syster med familj var här. Vi åt, det kom två tomtar och kvällen avslutades med Guitar Hero och Singstar. Tyvärr är jag hes, min förkylning har satt sig på stämbanden så jag kunde inte sjunga men jag var grym med gitarren :)! Felix rockade rejält däremot.

Jesper fick sitt efterlängtade FIFA 10 till ps3. Har inte sett till honom på hela förmiddagen idag :)
.
På eftermiddagen ska vi hem till min syster och fira jul med min sida, dvs syster med familj och min mamma och pappa. Kul och gott!

4 kommentarer:

malin sa...

Haha Henrik fick också fifa 10, vips sa de
så va han borta, sen väcktes jag idag av
att tvspelet lät, så de verkar populärt iaf.

god fortsättning eller vad man nu säger :)

Skolgatan sa...

det är krångligt att få igång mobilblogg. Jag vet knappt hur jag gjorde,är inte he mma nu men jag kan maila dig hur jag gjorde en dag. God jul!

stina sa...

En riktigt go liten rock star ser han ut att vara

Marica sa...

Härligt med en bra jul! Kram