torsdag 17 december 2009

Julklapp till Felix resurs

Var på Maxi igår och handlade för 2000 kr. Passade på att köpa en julklapp till Felix resurs M. Hon fick äppeldoftande showergel och kroppsspray/massageolja och två skrubbhandskar. Sånt som alltid går och det luktade fantastiskt gott! Var lite dyrare produkter så jag hoppas de fungerar bra :) Visste inte vad jag skulle hitta på, hoppas hon blir nöjd! Lite uppskattning är ju alltid kul att få!
Felix lucia som han gjort på dagis, visst ser hon lite packad ut? M berättade att han tycker det är kul att pyssla nu, tidigare har han inte varit intresserad. Han vill göra allt som de andra barnen gör :)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset, ska köpa samma present. Det är svårt det där om man ska köpa till alla pedagoger eller bara de två som vi har tätast kontakt med. De är ju bara fyra, så det får nog bli alla. Ja ja...

Vilken flörtig Lucia, i dubbel bemärkelse (om det nu är en flörtkula till huvud).

Kram i juletid!!!

Marica sa...

Jättebra tips! Jag ska köpa två julklappar till kompisar, kanske får bli nåt sånt.. ska ta mig ut nån dag å kika på det men det får bli i helgen så Fredrik kan följa med, jag är yr och svimfärdig så fort jag ställer mig upp...vill må braaaa nu!!!! Kram

Marica sa...

Jag brukar köpa sommar o julpresent till fröknarna på dagis (4 st) och fritids (2 st) och det ska jag göra i år med, blir nåt litet men de är värda all uppskattning de kan få!
Kramar

Moster Marie sa...

Ängeln var ju jättefin, lik mamma på lördagar????

malin sa...

haha gud så söt lucia! :D