onsdag 2 december 2009

Dagens siffra

Dagens siffra: -0,2 kg
Totalt: -2,6 kg
Antal dagar: 11

Nu (torsdag) har all uppblåsthet efter kakor, bullar och godis försvunnit och det är nu det går trögt, är ju förstås medveten om att det är bra när det går långsamt och det är ju alltid lättare i starten. MEN jag är tacksam om jag håller mig här där jag är nu under hela julen! Det är ju nu det börjar med alla lucia- och drop in-fikor, glöggträffar, julbord, mysiga fredagar och lördagar, julkorgar på jobbet osv. Det brukar alltid bli ett par kg + under julen och känner jag mig rätt så blir denna jul inget undantag men man kan ju alltid försöka... Njuta med måtta :) Har aldrig gått tidigare, ha ha, jag är så kass på det! Eller ska man säga att jag är bra på att äta för mycket av allt gott? Man ska ju trycka på det man är bra på eller hur.....

Nu dax att jobba! Det ser kallt ut ute!

Inga kommentarer: