söndag 6 december 2009

Upp- och nergympa

Jag och de två minsat har varit på Upp- och nergympan. Micke var och träffade en gammal kompis så jag fick hjälp av min mamma. Tack för det, hade inte gått annars! Jesper fick vara med morfar under tiden. Felix tycker gympan är jätterolig, det tycker Jack med han har nu satt sin sista potatis! Iaf på ett par år, han får inte åka med mer på gympan, han bara förstör.... :)

Idag var det fyra barn som var med, nej förresten, det var en halv familj som droppade in en timme för sent.... ha ha pappan försökte skylla på att han inte ställt om klockan!

Balansgången nedan gick jättebra idag, det gick att hålla honom enbart i en hand kortare stunder. Han har liksom inte tid med att gå så sakta som det krävs....




Felix klättrar själv upp för plinten för att sen slänga sig ut för kanten, det har han inte vågat tidigare, iaf i det tempot som var idag!
Tack snälla mormor för att du var med och hjälpte mig idag!



2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Duktig kille!

Så vagnen är inte såld än?

Kram

Carina - den gråa pippin sa...

Ha ha ha, ja så går det när inte den ena hjärnhalvan är med. Själv uträttade jag saker på staden. Träffade tomten och så.