onsdag 25 november 2009

Alla i familjen vaccinerade

Så nu har alla i familjen fått vaccin mot svininfluensan. Jack fick sitt idag, Felix och Micke i lördags, Jesper i skolan föra veckan och jag på jobbet för två veckor sedan. Nu återstår 10 dagar innan Jack har sitt skydd. Visste ni att det faktiskt tar så lång tid innan vaccinet skyddar?

Det går magsjuka på dagis så nu får vi väl det istället, ha ha! Idag på BVC hade vi med oss familjen Hayman och deras minsta spydde massor nu ikväll, men jag tror vi lyckades undkomma den smittan iaf, men det går ju flera tåg! :)

Hoppas vi klara oss eftersom vi på fredag är bjudna på mat hos Sofia och Tony. Jesper längtar eftersom deras Ida och Jesper går i samma klass. Jag längtar oxå! Vilket lyx att få gå bort och äta!

3 kommentarer:

malin sa...

Fick inte ni ont i armarna?
Jag har feber nu och kan inte röra min arm, de suger :(

kram

malin sa...

oj vad konstig kommentaren ovanför blev, den va från mig iallafall,hihi :)

ylvisen sa...

Ja va tokigt det blev :) Jag hade ont i armen och micke fick lite feber på natten. Ungarna sa inte ett pip!