måndag 23 november 2009

Vad står det i din inkorg?

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en

Fråga 1 - första meningen i första sms:et
Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v .

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Ingen brådska!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Ring EuroVoice 888, du har 2 nya meddelanden.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? Fan va drygt, här sitter man på apoteket och inget recept har kommit!

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende? Japp!

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Är det du som huggit efter Micke med kniv?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? Tja vi är inte färdiga än så vi åker själva Gerd har ingen Nils sänder det som visitkort.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Det här känns som Bryan Adams!

8. Vad vill du höra mest av allt? Det är väl Elton men jag längtar efter Lionel.

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv? Kommer om 10 min, förbered dunken!

Ha ha, det här tyckte jag var roligt, prova vilka svar du får! :) Jag har kopierat detta från Pernillas blogg, www.pernillalundins.blogspot.com

4 kommentarer:

Jenny H sa...

ÅH gud vad kul :-)!!!
Jag skrattar så tårarna sprutar här i soffan! Fråga 5 fick mig att bryta ihop helt :-)!
Jag måste nog bjuda dej på den, men jag gör det via mailen ifall du har känsliga läsare!

ylvisen sa...

Ha ha, ja dina svar inte så tokiga heller, det där du skrev om KUKEN var ju extra kul! :)

Carina - den gråa pippin sa...

Åh vad kul! Om minnet räcker till i morgon så ska jag kopiera det jag också.

Lunch nån dag? Inte onsdag, då ska jag prata med fröken Dan ...

Marica sa...

Det var verkligen kul! Jag kopiera till min blogg och länka till dig så nu hoppas jag du blir rik :)