onsdag 18 november 2009

Teckenförhör och överkonsumtion av Coca cola :)

Skönt att det "bara" var uttorkning som gjorde att Felix var så hängig! Idag är han mycket piggare! Han måste tro att han är i paradiset eftersom han får precis vad han vill i matväg, förutsatt att det finns hemma så klart och att det inte är mitt i natten :) Han drack en massa cola igår och piggade på sig rejält!

Idag lämnade vi Jack på dagis gick sen till skolan där Jesper skulle få vaccin mot svininfluensan, det gick bra! Vi slank in på affären och handlade köttbullar och kanelbullar som Felix pratat om hela morgonen, väl hemma tittade han bara på bullarna, drack lite cola och gick sen till TV:n....

Kl 12.00 kommer Micke hem och jag får åka och jobba. Jobbar till 17.00 sen ska Micke och Jesper iväg på innebandyträning, Jesper får dock bara titta eftersom han fått sprutan idag.

Nu ska jag meka ihop ett papper med tecken som de i Felix nätverk ska få plugga på tills nästa nätverksträff som är den 24 november, jag har hotat med förhör så jag hoppas de tränar bra! :)

1 kommentar:

Moster Marie sa...

Antar att de tecken som vi skulle bli förhörda om är med i det mailet som jag inte får upp??? Har jag fattat det rätt? Micke kommer på lör så sen ska det väl ordna sig med den där j...a datorn