onsdag 30 december 2009

-18

Shit, idag är det kallt! Ser ut att bli en fin vinterdag men jag vet inte om man vågar dra ut alla barn. Eller det vågar man väl men frågan är snarare om det är värt att klä på alla och gå ut för att 15 min senare gå in..... Måste fundera! Jag har ju trots allt Linnéa här som kan hjälpa till.

Micke är i väg och jobbar en stund. Han tyckte nog att det var skönt att åka iväg till kontoret efter att ha varit hemma med barnen i två dagar medans jag jobbat....

Nyår är ordnat, vi och familjen Hayman ska hem till familjen Green. Jag ska göra efterrätten och den är redan klar och står i frysen. Eftersom jag vet att en fröken Hayman kikar in här ibland tänker jag inte tala om vad det är men det är ett "säkert kort" för gottegrisar som vi! MEN hade först en annan plan som jag valde bort MEN kan inte riktigt släppa den och funderar på att göra ett litet smakprov...

Näpp, nu är det dax att gå ner i källaren och bygga en koja åt ungarna! :)

2 kommentarer:

E Hayman sa...

PANNACOTTA!!!!!!

ylvisen sa...

Nej nej, fel svar! Försök igen :)